У оквиру Еразмус + пројекта, група ученика одељења 3-5, смер Техничар ваздушног саобраћаја, реализовали су стручну праксу у Aeronautical Technical Institute Arturo Ferrarin на Сицилији, где су боравили у периоду од 17. до 29. октобра у пратњи наставница Горанке Врачар и Јелене Крагуљ.

Дванаестодневна авантура започела је пријемом код Питала Патриције, директорке института, обиласком кабинета са симулатором, фискултурне сале, кабинета за рачунарство и информатику, машинство, електротехнику, навигацију, физику, енглески језик и музичку културу.

Ученици Ваздухопловне академије имали су часове навигације на којима су се истакли знањем енглеског језика, али и познавањем основа навигације. Након теоријског дела, ученици су приступили симулацији летења уз подршку ученика домаћина. Уследила су предавања из контроле летења, одлазак Аероклуба Катаније (Aero Club di Catagna) и предавање о аеронаутичким картама и картама за визуелни прилаз, основним метеоролошким информацијама и NOTAM-у, а на платформи су ученици наставили са упознавањем ваздухоплова. У оквиру стручне праксе, ученици су обишли фабрику авиона где су усавршили знање о материјалима, деловима авиона, процедури ауторизације, добијању сертификата, запосленима у фабрици и оно што је најзанимљивије, процедури тестирања и саме провере авиона. Наставнице Горанка Врачар и Јелена Крагуљ дале су свој допринос стручном усавршавању- наставница Врачар је на практичној настави хемије помагала ученицима у извођењу експеримената, а наставница Крагуљ је учествовала у раду и организацији турнира из спортских одбојке и баскета 3х3.

У току боравка организован је и свечани пријем нових ученика на којем су присуствовали представници града, војске и цивилне авијације, а домаћини су представили и госте из Ваздухопловне академије.

У току боравка ученици су у пратњи наставника обишли бројне знаменитости: Луку Катаније, Старогрчко позориште, Катедралу свете Агате, Фонтану од слонова, Замак Урсино, Парк вилу Белини, Таормину и стари барокни градић Аћирeале.

Планиран је наставак сарадње којим би ученици обе школе усавршили своја теоријска знања и стекли нова искуства.